Afgeronde Activiteiten Algemeen

Stichting Dream Big is pas erg jong en heeft nu al wat kunnen bijdragen aan talenten in haar omgeving.

(Update: 21-06-2018)

Wat hebben we tot nu toe gedaan?

• Reparaties om balletzaal weer bruikbaar te maken.
  • Financiële en organisatorische bijdrage om topsporters op zomerkamp te sturen t.b.v. algemene voorbereidingen.
  • Vrijblijvende consultancy aan sportorganisaties op gebied van ledenwerving, administratie en sportbeleid.
  • Wij hebben d.m.v. bestaande internationale opleidingstrajecten voor kunstrijders en ijshockeyers aangepast en verbeterd om op die manier een degelijk internationaal leer- en ontwikkelingsprogramma aan te bieden voor sporters op alle niveaus binnen schaatsclubs. Voor meer info klik hier.

Wat gaan we in de toekomst doen?

Stichting Dream Big gaat als volgt te werk:

• Stichting Dream Big gaat op zoek naar talenten binnen bestaande organisaties op het gebied van sport, cultuur en wetenschap.
  • Stichting Dream Big gaat bestaande sport-, cultuur instanties ondersteunen op het gebied van bestuur, kennis over desbetreffende sport-/cultuursectoren en financiën werven om het mogelijk te maken structureel toppers te mogen creëren vanuit jonge talenten binnen de sport-/cultuur sectoren en organisaties.
  • Projecten worden binnen de organisatiestructuren van de talenten opgezet door samen te werken met derden.
  • Stichting Dream Big zal een extra organisatie zijn waar talenten en derden zich naar toe keren voor alles wat de stichting in haar macht te bieden heeft.

Ondersteuning, scholing en opleiding jonge talenten:

• Stichting Dream Big gaat een plan opstellen voor serviceclubs om goede en betaalbare/kosteloze opleidingstrajecten voor jonge talenten op te zetten.
  • Stichting Dream Big gaat een plan opstellen om masterclasses en trainingskampen te organiseren voor jonge talenten binnen de sport.
  • Stichting Dream Big gaat op zoek naar geschikte docenten en deelnemers voor de masterclasses.
  • Stichting Dream Big gaat een balletdocent zoeken om danslessen en masterclasses te organiseren.
  • Stichting Dream Big gaat internationale talenten en coaches verbinden met nationale talenten en coaches in Nederland.
  • Stichting Dream Big gaat jonge sporters op zomerkamp sturen ter voorbereiding van hun wedstrijdseizoen.
  • Stichting Dream Big gaat een beurs- en/of sponsorprogramma opzetten voor talenten die een laag gezinsinkomen hebben om hun ambitie te financieren. Zodat o.a. de genoemde punten, die op het individu slaan, en de kans op sport en cultuur op het hoogste niveau toegankelijk worden voor iedereen.

Faciliteiten:

• Stichting Dream Big gaat reparaties verrichten aan een balletzaal.
  • Stichting Dream Big gaat op zoek naar geluidsapparatuur voor danslessen en trainingen.
  • Stichting Dream Big gaat onderzoek doen naar een podium geschikt voor dansers, sporters en andere jonge talenten waarop zij hun talenten kunnen trainen. De Stichting gaat met de vergaarde kennis de eerder genoemde balletzaal nog meer uitbreiden.
  • Stichting Dream Big gaat een opslagruimte in een sportcentrum ombouwen tot een professionele sport- en dansruimte en volledig bekleden met alle faciliteiten die dansers en topsporters, van verschillende takken en disciplines, nodig zullen hebben.

Evenementen:

• Stichting Dream Big gaat op zoek naar vrijwilligers voor het organiseren van o.a. wedstrijden, trainingen, trainingskampen, voorstellingen en masterclasses.
  • Stichting Dream Big gaat een sportevenement organiseren om meer aandacht te krijgen voor jonge talenten.